Miele CM5200SW zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele CM5200SW zwart, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

lufpapke 23-10-2014
Geschreven voor: Miele CM5200SW zwart, zilver

Ik heb deze koffiemachine nu reeds meer dan één jaar in mijn bezit en mijn mening over dit apparaat is nog altijd dezelfde nl. dat hij prima koffie maakt in al zijn facetten maar ….. Bij het ontkalkingsproces start de machine automatisch met afloop van 19 minuten naar 0 en dan moet hij ontkalkt zijn ; Gedurende deze periode vraagt hij soms om de opvangschaal leeg te gieten wat volkomen normaal is , maar als hij nog een tijd heeft van 8 minuten blijft hij dit constant vragen met gevolg dat hij deze handeling verschillende keren naeen vraagt .Soms telt hij dan eens een minuutje af of twee en hop vraagt hij terug om de opvangschaal uit te gieten
met gevolg dat dit soms wel driekwartier kan duren en daardoor denk ik dat er een slecht contact in zit , pas op ik heb dit niet als de leidingen worden gereinigd , ik houd jullie op de hoogte .

Greetje 31-01-2016

Bij mij vraagt hij ook steeds de opvang bak te legen terwijl er geen water in zit en de bak helemaal schoon is.

lufpapke 04-07-2014
Geschreven voor: Miele CM5200SW zwart, zilver

Na enkele negatieve ervaringen met espresso-machines heb ik deze MIELE CM 5200 in september 2013 aangekocht en nu na 9 maanden gebruik ( 2000 kopjes) mag ik zeggen dat ik uitermate tevreden ben van dit toestel. Wij gebruiken het meestal voor cappuccino maar ook voor gewone koffie en latte-machiato , wel zorg ik dat voor elk gebruik de kopjes voorverwarmd zijn . Vroeger kocht ik de zéér dure Italiaanse koffie maar na wat experimenteren met verschillende koffiesoorten ben ik tot de conclusie gekomen dat men met eender welke koffiemerk met deze CM 5200 prima koffie maakt. De cappuccino of latte-machiato heeft een prima schuimlaag en ik durf gerust beweren dat ik zelden in horecazaken
zulk een goede koffie mocht drinken en dit is toch wat het moet zijn als men een duur espresso-machine aankoopt wel de CM 5200 beantwoord dit allemaal.

Pokiegt 24-10-2014

Dit probleem hadden wij ook telkens, maar als je met een keukenpapiertje of wcpapiertje de contactjes achterop de opvangbak droog maakt is dit direct over.